22 راه برای افزایش ترافیک وبسایت – بخش دوم در بخش اول مقاله 22 راه برای افزایش ترافیک وبسایت راههایی را به شما معرفی کردیم که میتوانستید با عمل کردن به آنها ترافیک وبسایت خود را افزایش دهید، در این بخش از مقاله سعی داریم به تکمیل موضوع بپردازیم
22 راه برای افزایش ترافیک وب سایت - بخش اول اگه از یه بازاریاب یا صاحب یه شغل بپرسید که چه چیزی رو بیشتر در دنیا دوست داره احتمالاً به شما خواهد گفت که "مشتری بیشتر". چه چیزی اغلب پس از مشتری در لیست خواستههای یه کسبوکار قرار داره؟ بدون شک بازدید بیشتر از سایت. روشهای زیادی وجود داره که می تونید بازدید وبسایت خودتون رو افزایش بدید که امروز ما قصد داریم به شما توضیح بدیم که افزایش ترافیک سایت چیست و چگونه ترافیک سایت را افزایش دهیم.
روش هایی برای بهبود رتبه محلی در گوگل در سال 2020 لیست Google Maps یه ابزار مهم برای بازاریابی کسبوکارهاست. بالا بردن رتبه در گوگل مپ میتونه به کسبوکار شما کمک کنه تا توسط مشتریان جدید کشف بشید، بالاتر از رقباتون قرار بگیرید و تجارتتون رو رونق بدین. جالبه بدونین همه این ویژگیهای بازاریابی به کمک گوگل برای کسبوکار شما رایگانه اما تمام این مزایا تنها در صورتی قابل استفاده و دستیابی هستن که لیست ایجاد شده توسط شما از دید قابل توجهی برخوردار باشه. درواقع اینکه کسبوکار شما در یک منطقه فهرست شده باشه، به این معنی نیست که Google به طور خودکار اون رو برای جستجو در اون منطقه رتبهبندی میکنه. درحقیقت مجاورت تنها یكی از فاكتورهاییه كه Google Maps در هنگام رتبهبندی لیستهای مشاغل در نظر میگیره.
بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو) - بخش دوم در مقاله بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو(سئو)-بخش اول به تعریف سئو و سئو داخلی و خارجی پرداختیم. در این مقاله قصد داریم بیشتر از سئو داخلی و خارجی صحبت کنیم و عوامل تاثیر گذار بر روی آنها را مورد بررسی قرار دهیم.
بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو) - بخش اول بهترین مکان برای پنهان کردن یک بدن مرده در صفحه دوم نتایج موتورهای جستجو میباشد. این جمله به سادگی اهمیت سئو را مطرح میکند. در دنیای امروز که درصد زیادی از افراد از موتورهای جستجو استفاده میکنند و وبسایت های زیادی نیز برای پاسخگویی به نیازهای کاربران ساخته شده است، قرارگیری وبسایت مورد نظر ما در بین نتایج اول موتورهای جستجو هم بازدید بیشتر و هم مشتریان بیشتر را به همراه دارد.
اهمیت دیجیتالمارکتینگ برای کسبوکارهای کوچک بازار رقابت امروز، نیاز به استراتژیهای هوشمندِ دیجیتال مارکتینگ، برای راهاندازی و رشد هر کسبوکاری دارد. به خصوص کسبوکارهای کوچک، برای تولید و تقویت ارتباطات خود با مخاطب بالقوه، به سطح بالاتری از بازاریابی نیاز دارند و باید به سراغ بازاریابی دیجیتال بروند. اهمیت دیجیتالمارکتینگ برای کسبوکارهای کوچک آنجا دیده میشود که این کسبوکارها، ضمن تولید یک محصول یا خدمات برای ورود به بازار، باید سودآورترین روش بازاریابی رو برای معرفی محصول خود انتخاب کنند. بهترین انتخاب، بازاریابی دیجیتال و دستیابی به مخاطب هدفمند است.
استراتژی ایمیل مارکتینگ 2020 بازاریابی ایمیلی هنوز هم یکی از بهترین راههای بازاریابی برای ایجاد بازده بالا از سرمایهگذاری در سال 2020 است. امروزه، کلید دستیابی به یک استراتژی موفق ایمیل مارکتینگ، بدست آوردن اعتماد مخاطب و ایجاد روابط درست و طولانی مدت با آنهاست. فرقی نمیکنه که شما صاحب شرکتی با 1 کارمند یا 50 هزار کارمند هستید، ما قصد داریم به شما نشان بدیم که چگونه میتونید یک استراتژی از طریق بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید که برای سرمایهگذاری شما مفید و ارزشمند باشد.
تاثیر عکاسی بر دیجیتالمارکتینگ تصاویر میتونند عملکردهای زیادی رو از طریق جلب توجه مخاطب، ساده کردن مفاهیم، افزایش جذابیت محصول یا خدمات داشته باشند. عکاسی تبلیغاتی قوی میتونه تفاوتی، بین خوب بودن و بسیار موثر بودن ایجاد کنه. هزینه عکاسی تبلیغاتی رو بخشی از سرمایهگذاری در کسبوکار در نظر بگیرید و برای اطمینان از رشد فروش، از تصاویر بازاریابی با کیفیت بالا استفاده کنید.
حفظ جایگاه در گوگل بعد از تغییر دامنه سایت فرض کنیم که شما کسبوکار اینترنتی دارید و به لطف رتبه گوگل، به مخاطب و فروش خوبی هم رسیدید. اما حالا به دلایل مختلفی تصمیم به تغییر دامنه اصلی سایت گرفتید. باید این مورد رو در نظر داشته باشید که اگر یه سری اقدامات رو برای تغییر دامنه سایت انجام ندید، کسبوکار شما مجبور میشه از صفر شروع به کار بکنه و شما مخاطبتون رو از دست میدید. ما توی این مقاله قصد داریم به شما نکات تغییر دامنه سایت رو آموزش بدیم.
چندتا راه، برای لذت بیشتر کاربر از وبسایت ما طراحی سایت خیلی از ماها توی کسبوکارمون علاوهبر وبسایت از شبکههای اجتماعی متنوعی هم استفاده میکنیم. اما آمارها ثابت کردن، میزان خرید و توجه مخاطب در وبسایت خیلی بیشتر از شبکههای اجتماعی هست و بعد از وبسایت مردم سراغ اینستاگرام میرن. حالا ما قصد داریم توی این مقاله بیشتر به سراغ وبسایت بریم و از راههای جذاب شدنش بگیم.
8 مرحله از فرآیند فروش (بازاریابی) بازاریابی داشتن یک فرآیند فروش کاملا مشخص، فراتر از تنها دانستن نحوه بستن یک معامله است. روند فروش یا بازاریابی مجموعه مراحلی هستن که تیم فروش شما در طول فرآیند بازاریابی دنبال میکنن. این کار پیش از آنکه با یه مشتری تماس برقرار کنید شروع میشه و اغلب حتی تا مدتها پس از نهایی شدن فروش نیز ادامه پیدا میکنه. یه فرآیند فروش جامع، شامل تمام تعاملات عمده مشتری پیش از شناخت مجموعه شما تا فروش و حتی خدمات پس از فروش رو شامل میشه.
تکنیک استفاده از استعاره و تاثیر آن در بازاریابی بازاریابی استعاره (Metaphor) یا مانندگویی یکی از روشهای فن بیانه که با توجه به گسترش اینترنت، فضای مجازی و انبوه اطلاعات در دسترس مخاطبان، در سالهای اخیر استفاده از اون در حیطه بازاریابی نقش به سزایی در جذب مخاطب داشته. استعاره نوعی از تشبیه است که مشبه آن حذف شده و در گفتار به این مضمون به کار برده میشه که از یک چیز در معنای چیز دیگری استفاده بشه.
بازاریابی چریکی بازاریابی در دنیای امروز که همه چیز در حال پیشرفت، بازاریابی هم به رشد خودش ادامه میده؛ اما اصول اولیهاش رو هرگز فراموش نمیکنه و برای هم راستاشدن با شرایط جامعه، خودش رو گسترش میده. اگر ما بتونیم در مورد هر تغییری، چیزی یاد بگیریم و نسبت به اون، کاری انجام بدیم، قطعا راه درست پیشرفت رو یاد گرفتیم.
3 سوال قدرتمند فروش برای کشف نیازهای مشتری مدیریت ارتباط با مشتری خریداران امروزه بسیار پیچیده هستند و خواستهها و نیازهای گیج کنندهای دارند. در حقیقت امروزه با گسترش اینترنت و فضاهای مجازی، مشتریان از طریق اینترنت دسترسی بی پایانی به تمام جزئیات محصولات دارند. بنابراین برای تامین نیازهای این خریداران مدرن باید بتونید سوالات خوبی رو برای کشف نیازهای اونها بپرسید.
تحلیل سایت با چی؟ طراحی سایت توی دنیای امروز خرید آنلاین از سایت، بیشتر مورد استقبال مردم قرار میگیره. شاید به خاطر گستردگی فضای وب باشه، شاید دلیلش این باشه که برای مردم قابل اعتمادتره و کلی شاید دیگه. مهم اینه که ما هم تلاش کنیم تا سایت کسبوکارمون رو به سمتی ببریم که از این فرصت خوب استفاده کنه. یکی از کارهایی که باید برای پیشرفت هر سایت به طور مداوم انجام بشه، تحلیل اون هست.
معرفی ابزارهای مفید در مسیر تولید محتوا بازاریابی محتوایی محتوای خوب باعث افزایش ترافیک وبسایت میشه. این افزایش ترافیک خود به خود جذب مشتریای بیشتری رو برامون به همراه داره. اما باید به یه نکته توجه داشته باشیم و اون چیزی نیست جز تداوم در تولید و بارگزاری محتوا. با رعایت این موضوع میتونیم مشتریای جذب شده رو تبدیل به مشتریان ثابت و پروپا قرص کنیم. ابزارهایی در اینترنت وجود دارن که میتونن در پیدا کردن و ساختن ایدههای جدید برای محتوا به ما کمک کنن ، ما میتونیم از اون ها برای تولید یک محتوای خوب استفاده کنیم.
فقط با سه گام یه استراتژی محتوا بساز! بازاریابی محتوایی موقع نوشتن یه محتوا بیشتر از هر چیزی باید به کسب رضایت و میزان بازخورد کاربر توجه داشته باشین نوشتن یه متن و قرار دادن چند تا عکس برداشته شده از گوگل کار بیهوده اییه و نتیجه ای به همراه نداره. در وهله اول باید نوشتن یک محتوای سودمند رو یاد بگیرین برای این کار به استراتژی محتوا نیاز دارین. این استراتژی یه فرمول ثابت نیست و برای هر حرفه و کسبوکاری نسبت به مخاطبش تغییر میکنه.
نحوه استفاده از ترلو شبکه های اجتماعی لزوم برنامهریزی برای انجام صحیح فعالیتهای روزمره، بر هیچکس پوشیده نیست. بسیاری از افراد، همیشه به دنبال راهکارهای مختلف و ابزارهای گوناگونی برای برنامهریزی روزانه، و بلندمدت هستند. یکی از بهترین ابزارها، برای برنامهریزیهای مختلف، ترلو نام دارد.
توییتر و نکتههای تولید و خلق محتوای اون بازاریابی محتوایی بین شبکههای اجتماعی، لینکدین مثل دفتر کار شماست یا فیسبوک مثل سالن نشیمن خونمون هستش. اما توییتر مثل پارک میمونه. شما وقتی میری پارک که بخوایی ذهنت رو آروم کنی. حالا اونجا کلی آدم میبینی، با قشرهای متفاوت و با هر کدوم که بخوایی میتونی ارتباط برقرار کنی. همین ارتباط راحت با هر مخاطبی بود که توییتر رو به یه پلتفرم تاثیرگذار برای تولید محتوا و بازاریابی کسبوکارها تبدیل شد.
6 ابزار حرفهای بررسی سایت طراحی سایت هیچچیز شبیه به بروزرسانی ناگهانی الگوریتمهای گوگل، نمیتونه سئوکارها رو نگران کنه. درواقع اینطور به نظر میرسه که اونها منتظر هستن تا شما تمام تلاش خودتون رو برای چیدمان صحیح سایت انجام بدین و سپس با یه بروزرسانی تمام تلاشهای شما به سرعت منسوخ بشه.
استراتژی سئو با متنِ لینک !! سئو وقتی کلمهها یا کاراکترهای متن رو به متن یا سایتهای دیگه لینک کنی، انکرتکست (Anchor Text) یا متنِ لینک میگن. انکرتکست اصلا کار مشکلی نیست، در واقع قبلترها اصلاً کار سختی نبوده و صرفاً نوشتن لینکها با چندتا کلمهکلیدی به شما رتبه خوبی میداد. اما جدیداً الگوریتم گوگل تغییر کرده و خب کار ما سختتر شده.
6 ابزار رایگان برای پیداکردن کلماتکلیدی سایت سئو برای شروع هر وبسایتی شما باید چیزای زیادی رو آماده کنید مثل طرحوب، استراتژیبازاریابی، محتوا مناسب و ... اما مهمترین قدمی که باید بردارید اینه که کلمهکلیدی مناسب رو پیدا کنید.
6 ابزار رایگان، بررسی سایت سئو انجام حسابرسی منظم سایت به بازاریابان امکان میده تا میزان بازدید سایت و حضور دیجیتالی خودشون رو بهطور مرتب بررسی کرده و در نتایج بالاتری نسبت به رقبای خود قرار بگیرن. این ابزارها در بررسی جنبههای مختلف وبسایت از محتوا گرفته تا تصاویر و حتی ویدئوها به شما کمک میکنن و باعث میشن تا سطح کیفی سایت شما بالاتر بره و به این طریق بتونین با تغییرات الگوریتمهای گوگل، همگام باشین.
میکروکپی(Microcopy) چیه؟ بازاریابی محتوایی تا حالا توی یک وبسایت با عبارتهای کوچیکی روبهرو شدی که شمارو راهنمایی کنه، چطوری عمل مورد نظرت رو انجام بدی؟ یا وقتی که میخواهی آنلاین خرید کنی، داخل صفحهوب، متنی رو دیدی که بهت اطمینان خاطر بده که اطلاعات شما محفوظ هستن؟ به این متنها میکروکپی میگن .