×

بیشتر بدانیم

قهرمان کسب‌­وکار شما کیست؟

 

بسیاری از مشاغل در حد متوسط هستند زیرا آنها کوچک‌ترین تمایلی به قهرمانی ندارند. آنها فقط می‌خواهند در طول روز، پول جمع­کنند و بدون هیچ زحمتی به همین روند ادامه دهند. به دلیل فراوانی سندرم قهرمان، مشاغل دیگر موفق به شکوفایی نمی­شوند.

هیچ‌کس به شما یا شغل شما اهمیت نمی‌دهد. مردم به خودشان اهمیت می‌دهند. آنها به مشکلات و خواسته‌های خود اهمیت می‌دهند.

کسب­وکار شما باید تبدیل به یک قهرمان شود تا مورد توجه قرار گیرد.

 

فقط به یاد داشته باشید که شما قهرمان نیستید.

در دنیای باستان، برای خوشنودی باید با برخی از افراد قهرمانانه رفتار می­کردند. اما من مطمئن هستم که هر نوع شخصیتی به سمتی قدم برمی­دارد که آن را در نقش قهرمان نشان دهد و این امر باعث خوشنودی او می‌شود.

سیج ((sage می‌گوید: محتوای خلق شده توسط شما، شما را در نقش قهرمانان باستانی قرار می­دهد. سیج، مظهر یک متخصص دوست‌داشتنی است. او با درک مشکلات و خواسته‌های شما، بهتر از شما به خودتان کمک می­کند و سپس شما را در مسیر درست راهنمایی می­کند. او یک رهبر مصون از خطا نیست، در عوض، او یک فرد واقعی است که به سادگی توانایی رهبری شما را در مسیر درست همراه با خود دارد.

هدف اصلی اثبات‌کردن است درست برخلاف ادعا کردن.

هر کسی می‌تواند ادعا کند ولی ما مرتباً آن‌ها را به صورت آنلاین و آفلاین نادیده می‌گیریم. به اثبات رساندن خود نیاز به صرف زمان و تلاش برای تولید محتوای با کیفیت و به­روز دارد. محتوایی که پاسخ نیاز مردم بوده و راه­حلی برای مشکلات مردم باشد.

تنها این دلیل است که می­تواند مردمانی که تنها به خود و خواسته­های خود اهمیت می­دهند را با شما همراه کند.

هرچه محتوای تولیدی شما با کیفیت­تر باشد، احتمال اینکه شما قهرمان حوزه فعالیت و کسب­وکار خود شوید، بالاتر می­رود.

اما به یاد داشته باشید، اگر هدف شما رسیدن به سطح قهرمانی از کسب­وکارتان است، تلاش خستگی­ناپذیری را باید به­طور مداوم داشته باشید.

قهرمانی به آسانی به دست نمی­آید.